AVUI FA 8 ANYS…

Avui és un dia molt especial per la meva parella i per mi…avui fa 8 anys que ens varem conèixer. Nosaltres no hem celebrat mai l’aniversari de quan varem començar a sortir…que aproximadament va ser un mes més tard, sinó que ens agrada celebrar la casualitat que va fer que les nostres vides es creuessin i comencéssim a caminar agafats de la mà i sobre el mateix camí.

El temps passa i no em canso d’estar al teu costat…durant aquests anys hem sabut fer front a les adversitat que ens ha ajudat a créixer en la nostra relació i hem aprofitat i gaudit moltíssim de tots els bons moments que hem viscut.

 

8 anys, 2.920 dies, 70.080 hores,…no em cansaré mai de sumar anys, dies i hores al teu costat. T’estimo.

Imagen 720

cropped-peu-de-post.png

Anuncis

Un pensament sobre “AVUI FA 8 ANYS…

  1. Nàdia diu:

    Jo recordo un dia que em vas dir: ens agradaria casar-nos un 9 d’abril. I quan em vau dir que seria una altra data… vaig pensar… potser és que la memòria et falla Nàdia… 😉 veig que no anava tan malament…

Deixa un comentari

